Vers van de hand|| Vers van de hand||

In het kort:

  • webteksten
  • SEO en metateksten
  • mailing

BBIG

AndNowMe: New York door de bril van tieners

Opdracht: webteksten andnowme.com
Opdrachtgever: BBIG

In 2000 startte Rob Bresser BBIG. Een brillenmerk voor kinderen dat binnen twee jaar uitgroeide tot een internationaal succes. Met het compleet nieuwe concept AndNowMe boort hij een nieuwe markt aan. Die van hippe, eigentijdse en zelfbewuste tieners die precies weten wat ze willen. En die hun identiteit versterken met de monturen van AndNowMe – alle tien vernoemd naar de bekendste wijken van New York. Voor de productteksten schakelde Rob Roestvrij Taal in. Hiervoor doken we in de belevingswereld van moderne tieners, om door hun bril naar New York te kijken. En daar werden we zelf weer net zo cool, ruig en stoer van als de tieners die deze bijzondere brillen gaan dragen. Nou ja, voor even dan ... 


« ga terug naar projecten