Zet je business goed in de picture|| Goede cijfers dankzij de juiste woorden|| Teksten met het ideale gewicht||
Rob Bresser

Rob Bresser

“Bij BBIG zijn we gespecialiseerd in het ontwerpen van stoere en volwassen kinderbrillen, die het absolute tegendeel zijn van het ziekenfondsmontuurtje. Want wij nemen kinderen net zo serieus als volwassenen. Dát is waar wij ons in onderscheiden. Met onze nieuwe brillenlijn AndNowMe breiden we onze markt uit en richten we ons op hippe en zelfbewuste tieners. Tieners die een bril niet alleen als gebruiksvoorwerp zien, maar als iets wat bij hun identiteit hoort en die versterkt. Daarvoor hebben we productteksten nodig die de juiste snaar raken bij deze doelgroep: een mix van cool, ruig, modern en street, zonder dat het geforceerd overkomt. Zo andersdenkend, tegendraads en innoverend als wij zijn met het design van onze monturen, zo kan Roestvrij Taal ook schrijven. Daarom koos ik voor hen. En die keus bleek de juiste. Ze keken moeiteloos door de bril van een tiener naar New York – de monturen zijn vernoemd naar de bekendste plekken van die wereldstad – en schreven de teksten die ik zocht. Toen ik ze voor het eerst las, wist ik: dit is dus precíés wat ik bedoelde. Als je ze vaker leest zie je ook dat er meer achter zit. Succesvol samenwerken kan alleen als je op één lijn zit. En met Roestvrij Taal is er echt die klik.”

« Ga terug

Bianca van Dongen

Bianca van Dongen

marketingmanager Tchai, Ridderkerk

Lees verder »

Lieke van den Heuvel

Lieke van den Heuvel

Projectmanager GRØNN, Uden

Lees verder »

Gerrie de Bruijn

Gerrie de Bruijn

Medewerker Naturistisch Recreatiepark, Elsendorp

Lees verder »