Gemeente Maashorst
Employer branding voor gloednieuwe gemeente
Gemeente Uden en gemeente Landerd werden samen gemeente Maashorst. Een gloednieuwe organisatie barstensvol ambitie. Oók op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Want Maashorst is een werkgever die veel te bieden heeft. Impact, groeikansen, avontuur. En dat mogen kandidaten weten ook. Wie het verhaal van deze oer-Brabantse gemeente mocht vertellen? Juist, Roestvrijtaal. Een thuiswedstrijd die wij met veel plezier ingingen. In een paar maanden tijd hielden we tientallen interviews en creëerden we een employer value proposition, een vacaturetemplate en meer dan 45 vacatureteksten. En het allermooiste? Ondanks de krappe arbeidsmarkt waren 36 van die vacatures in een tijdsbestek van amper drie maanden vervuld. ’n Goei resultaat, daar doen we het voor!
- employer branding
- vacaturetemplate
- vacatureteksten
Bekijk de vacatureteksten voor Maashorst.
“Vacaturetekst gaf de doorslag om te solliciteren”
Lisette de Leeuw-Cox en Malou Verhagen van gemeente Maashorst zijn enthousiast over de samenwerking. Lisette: “Wij zijn heel blij met het enorme werk dat Roestvrijtaal voor ons verzet heeft. We kijken terug op een vliegende start met de externe werving. Inmiddels zijn al veel successen in the pocket en zien we de toekomst rooskleurig in. De teksten van Roestvrijtaal hebben zeker bijgedragen aan het aantrekken van enthousiaste sollicitanten.” Malou beaamt dat. “Daar sluit ik me helemaal bij aan. Tijdens een van de gesprekken werd letterlijk gezegd dat de pakkende vacaturetekst de doorslag gaf om te solliciteren. En die sollicitant was uiteindelijk de perfecte kandidaat!”